Hoppsan!

De va inte igår jag uppdatera inte.

Har iaf hunne med ett besök hos kusinerna, moster fyllde ju år. Mycket trevligt o gott fika vare som alltid :)
På onsdagen vart de till o åka på Hallsta och hälsa på Kicki, sen gjorde jag min första fotosession med Robert, gick bra, men va nervös o stel, men första gången va de ju så vad hade ja väntat mig :P Sen vare även väldigt kallt, som kanske även de va anledning till o va stel. Hehe.

Skulle även till lillebror och hjälpa han med någon grej, men han va för trött för de :P Så får se när de bli :P
På torsdagen vart de till o jobba dubbelpass, fredag lunch och sen på kvällen så vart de Sylos o sen hem o bara ta de lugnt, va så sjuuuukt trött.
Lördag vare jobb som gällde, jobbade med Åsa, Zarah, Malin, Martin, Lena, Anna, Marielle och Raffe. Gick bra, synd de va så lite folk bara. Tråkigt att när man väl hitta på nå där uppe så kommer ingen, så då ska inte Sollefteåborna klaga på att de inte händer något där om dom inte ens kommer när de väl är nått.
Men men, jag, Malin och Martin slutade kl 12 iaf, så då tog jag o Malin o åkte hem till henne och drack 1 öl och surra massa, runt 1 så gick vi ut på stan o kolla läget, träffa massa roligt folk.
Men sen vid halv 2 gick Malin hem, träffade då Madde o umgicks med henne resten av kvällen, Dennis kom även när krogen stängde, måttligt full va han :)
Gick o åt en snabbis innan vi tillslut gick hem.

Ne nu ha ja inte tid o skriva mer, måste ta ut dörrarna till duschen från mitt rum, dom ta ju sånn plats :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss