Ingen latinodansare här inte.

Tur som de va så hade vi rester hemma från igår, så ja slapp ställa mig vid spisen. Vart till o käka stuvade makaroner. Mums.
Kl 5 for ja till stan, mötte upp Jimmy, vi gick på Café upp & ner o fikade, surra massa. Men eftersom de vart så sent så vart de en snabbfika, men lika trevligt va de. Men få ta en ny fika nån dag då de finns mer tid :)

Kl 6 vare latinodans som gällde, snacka om svårt att hänga med på rörelserna. Men vilken jävla träning för hela kroppen. Riktigt skönt vare o plåga den, men nån latinodansare lär ja aldrig bli. Tänkte som sagt även ta ett pass på löpbandet efter, men de få vänta tills imorrn.
Efter de vart de ett besök på Hallsta hos Lena och Kicki, tog nycklarna o gick o basta. Skönt som tusan vare, känner mig alldeles mjuk i kroppen nu. De ska göras fler ggr ha jag bestämt.

Kom hem vid halv 10, då tog ja mig en skål med yogert, jordgubb med citron meliss smak och russin-müsslie. Så nu är jag mätt och belåten och ska nog ta o krypa till sängs.

Morgondagens planering är;
Kliva upp 9, dona på här hemma. Fara ner till stan och sola ståsolarie, ett träningspass på Golds, träffa Madde om jag är kvar i stan när hon är klar på mötet, fara hem, duscha och åka till stan och dricka öl och bowla med jobbet. Känns som de kommer bli en hääärlig dag :)

Nu säger jag färdigbabblat och god natt :)
Postat av: Anonym
URL: http://malinkahkonens.blogg.se/ 2009-10-15 / 07:49:24

Hej, om du skulle kunna hjälpa mig genom att klicka på bilden på Nicklas Hocker (och vänta ca 4 sek tills du kommer till hans blogg) i mitt senaste inlägg så är du bäst! Och om du säger till mig att du har klickat så lägger jag till dig på bloglovin, if you want! ^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss