Ladies night, lugnt? knappast!

I fredags kom Malin och Dennis till stan vid 3, bowlade, gick rent utsagt skit. Ha aldrig gått så dåligt för mig :P
Efter bowlingen gick vi på Toldeos och käkade, jag åt sigararullar och sen fläskfile, mycket gott :) När vi va klar så va klockan närmare 6 och de va dags att tacka för mig och åka hem o duscha.

När ja va duschad och klar så dyker snyggaste systersonen upp. Då gatt ja ju stanna kvar o mysa lite med han, mitt lillhjärta ju <3

Men vid 8 va ja på väg ner mot stan. Åkte till Louise där även Johanna och Johan va, men Johan stannade dock inte så länge. Så vi hade egen liten tjejkväll hos Louise ;P Fast även Dennis, Malin och Granlund kom förbi en sväng o hälsade på, men dom stannade inte heller länge :P

Vid 11 gick vi bort mot Appelbergs, inte så mycket folk, men ack så jävla kul jag hade :)
Men vart de lugnt som jag planerat? Inte en chans, jag vart redigt i fylla, efter krogen gick jag och Madde till Mähler där även Ida m.fl var. Gick nästan direkt, om ja inte minns helt fel. Fick skjuts hem av Maddes mamma, va hemma redan kl 3. Tidigt för o vara jag :)

Men tack alla för en sjukt kul kväll :)

Nu ska jag ta och väcka en antagligen väldigt bakis Dennis, o sen fika innan ja berättar om lördagens bravader! Hej så länge :)
Postat av: L♥tta
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/ 2009-10-04 / 17:11:15

Sv; det lät roligt. :)



I apjala finns det inte mycket att köpa, och under helgen är typ inget öppet. Jag bakade en kaka, och ska laga mat. Sen får han något i efterskott. Tänkte kanske sy en tröja och göra något tryck? Har inte mycket pengar, då jag inte har inkomst. :( Så jag får använda fantasi och kärlek. ;)


Postat av: christian andersson
URL: http://afterglowfire.blogg.se/ 2009-10-04 / 20:37:57

de va så lite så mumsbiten ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss