Rockstarbabe?

Dansen med snabeldraken gick galant, nu äre rent o fint på mitt rum. Har bara sängen kvar, renbädda den. Renbäddad säng äre bäste o sova i!
Har hunne sett på två NCIS avsnitt ikväll och 90210. Alla tre riktigt bra.
Säsong 5 av NCIS är snart avklarad, så himla tur att säsong 6 snart är hemma. Har de förhoppningsvis imorgon när jag vaknar. Great!

Nu hade ja tänkt mig o sätta mig och leka lite med en ny design. Men motivationen och inspirationen är som bortblåst. Är sugen på o baka dock, så jag skicka i väg ett sms till pappsen och bad han köpa med sig blockchocklad och banan hem, för här jävlar ska de bakas gosse!

Postat av: Sandra
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/ 2009-10-08 / 11:03:55

Härlig blogg!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss