tandläkarbesök, inte kul

Igår var de söndag, och de betyder att man få vara lat hela dan. Och de va jag också om ja inte minns helt fel.
Va i forsmo och tog de lugnt, kika på nån film men minns ej vilken. Hm .. börja ja bli lite senil kanske?

Idag vakna jag 8, låg o halvsov till 9 då väckarn ringde, då tog ja upp datorn o låg o myste framför den till kl 10 då de va dags o göra sig klar och åka till tandläkarn. Skulle laga, så jag hade mp3n med mig, som varje gång eftersom jag ha den på mig när dom borrar, tål verkligen inte ljudet. Men mitt under lagningen så dö batterie, aja, fanns inte så mycket att göra förutom att bita ihop och försöka ignorera ljudet.

Kl 12 var lidandet över och jag tog min halvt bedövade läpp, såg helt störd ut, och åkte o sola en sväng, riktigt skönt som alltid. När de va klart så for jag ner till min älskade systerson och lekte massa med han. Min söta lilla buspojke!
Har under dagen även hunne med en sväng på systeme, handlade en mintu, skulle nämligen göra en jättegod drink. Men de vart för sent, eftersom jag även ha städat o rensat lite på rummet, så får ta den drinken imorgon när jag kommer hem från Madde.
Ha lege o kikat på Desperate, inge vidare avsnitt tyck ja, hände lixom inget. Så nu ska jag nog baske i mig slå på Heroes innan jag somnar.

God natt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss