Jobb igen.

Igår klev jag upp vid 9, satt här och tog de lugnt.
När klockan slog 11 så satte jag mig i bilen också bar de iväg ner till syster, hämtade Wille och for till stan.
Åkte på Hallsta så han fick äta lite o därefter bar de i väg på Hullsta och tog en fick med Louise och Cissi. Gott gott.
När Wille vart för grinig så tog vi o for tillbaka till syster, satt o lekte lite, han använde mig som klätterställning och bilbana. Han är så mysig.

Kl 5 vart de jobb igen, men eftersom ja inte hann stryka skjortan så gatt ja fara på kläddax och köpa en ny. Ekonomisk? Javisst!
Hade en 2 rätters på 26 pers. Gick bra. Vart till o sluta tidigt. Kom därifrån vid 11. Satt o prata med Dinka 1 ½ timme därefter. Sen ville batterie inte va me nå mer.
Så då vart de till o kika på ett Navy avsnitt. Sen sova :)

Idag fick jag sova till 12, vart glad när ja kolla på klockan eftersom den senaste tiden ha ja bara kunna sove till 9-10. Skönt med sovmorron!
Så nu blire till o hoppa i duschen igen och åka på jobbe.

Ses o hörs!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss