Jobb och mys!

Igår jobbade jag som sagt på Toledos, gick riktigt bra, visserligen hade jag bara 6 gäster. Men de va en skön start :)
Gästerna va otroligt glada och trevliga. De enda som va svårt va att lära sig maträtterna, men de är väl inpräntat efter man jobbat några gånger skulle jag tro :) Han skulle ringa mig fler gånger så hoppas de bli mer där.
Han hade även gett mitt nummer till Gålsjö, så hoppas de bli jobb där med :)

Efter jobbet vart de film med Dennis, Svensson svensson filmen. Ruskigt bra :) Förstår inte varför jag inte sett den förrän nu. Hehe.






Idag klev vi upp vid halv 10, fikade och for till Kramfors till Dennis pappa, för Dennis skulle hålla på med bilen. Byta dämpare och byta stjärnan eftersom några skitungar på djupön bröt av den han hade förut.
Medans han höll på och dona så läste jag Slitz, mycket intressant tidning vill ja lova.
 



Och nu ikväll ha vi vare i Forsmo och äte o Dennis har fortsatt hållt på med bilen. Sen ha vi även hunne med en promenad ner till Tallbarr, va riktigt mysigt. O nu ska vi snart ta o se film o lägga oss o mysa innan de bli sova. Skön och lugn lördag! Sånna blire fler av :)

Hej så länge!

 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss