Sanna ord!

Igårmorse vid halv 8 bar de iväg till Hudik, va där vi halv 10 så ja tog mig en trip på stan. Köpte lite smått och gott. 12 vare dags för arbetsintervjun. Gick bra. Vid halv 3 så vare slut och då bar de iväg ännu mer söderut, till Gävle närmare bestämt. Träffade Dinka och Sofie, gick på stan o kika lite, köpte en billaddare till telen så ja kunde surra me folk på hemvägen.
Lämnade av Sofie hemma efter stan också blåste jag och Dinka till henne. Satt o surra innan vi for på Max o käka o handla på Willys.
Kul att träffa lillhjärtat mitt igen. Saknar ju henne!
Men vid halv 9 så bar de iväg mot samma gamla tråkiga sollefteå. Hade dock massa trevligt sällskap på hemvägen. Satt o surra med min gamla goda vän Henke, kul o ha han tillbaka i samhälle :)
Sen surra ja me Stockholm en sväng, men eftersom han pajat telen så vart de ingen lång pratstund.

Kl halv 1 va jag hemma i stan. Snurrade ett litet tag o sen bar de iväg hem till sängs, kikade på Navy.
Precis när ja va på väg att somna så fick ja ett mindre roligt sms som resulterade i att ja låg och skaka som fan, spydde och mådde allmänt skit ..

Sove dåligt inatt, men en timme eller två ha man väl fått sove iaf. Klev upp vid halv 11, Dennis kom hem, sen blåste ja på bolaget, handla lite gott. O nu ska ja till o göra mer slinger!


Sanna ord!
Dom som inte gillar mig behöver inte prata med mig, dom som inte gillar mig behöver inte vara upp i mig och dom som inte gillar mig behöver absolut inte prata om mig.
Lämna mig i fred istället?


Älskade äkta vänner, går inte att beskriva vad ni betyder allihop!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss