Tro vad denna dag har att erbjuda?

Har haft världens jobbigaste dröm inatt;
Drömde att jag och några till skulle utomlands, jag började packa en halvtimme innan vi skulle till flygplatsen i Sundsvall. Kastade i nå grejer. På väg till flygplatsen så kommer jag på att jag har glömt massvis med grejer, kamera, mobilladdare, pengar och passet. Men då visa de sig att passet hade mina vänner tage med sig (tur). Väl på flygplatsen skyndar vi oss in, letar reda på vart vi ska gå, kommer från till receptionen där tanten säger "lämna väskorna här så tar vi hand om dom", när tanken precis slå mig, jag har glömt väskan hemma.
Får en jävla panik.

Vaknar därefter, känner mig hur stressad som helst. De är nog den jobbigaste dröm jag har haft på länge. Usch.

Idag hade ja planerat att sola, köpa silverschampoo, slingpaket och knäppa kort.
Men de bli nog bara sola, silverschampoo och kanske knäppa kort, beroende på om de kommer sluta blåsa.
Slingpaketet får vänta tills ja få pengar. Är rätt pank.
Ska även lämna tillbaka Belles tröja som ja lånade i helgen.

Hoppas bara ja hinner med allt. Sen ska jag försöka rensa bort gammalt rat på rummet.

Vi få se hur mycket jag hinner.

Dagens horoshop:

Oxen 20. april - 20. maj
En fånig detalj kan försöka att kämpa sig till platsen som dagens höjdpunkt -
genom att bli till ett regelrätt gräl. Avvärj det.


Inte direkt de roligaste horoskopet. Men alla horoskop stämmer ju inte, hoppas de här är ett av dom.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss