Trött och grinig.

Igår vart de till att åka på jobbet till 8, skulle egentligen börja halv 9 och folket skulle komma vid 9.
Kom till jobbet, åt en snabbis och sen skyndade ja mig att fylla upp baren.
Tiden gick, inge folk kom.
Men min vän Joel kom och sällskapade mig en stund. Mycket trevligt!


Dom som skulle komma vid 9 kom vid 11. Fint folk kommer alltid sent ;)
Dom hade vare uppe hos Håkan Westin och åkt flotte m.m. dom hade även frågat om de fanns bävrar i älven och om dom kunde få se en. Men dom hade inte lyckas sett någon.
Så  när dom kom till mig frågade dom samma sak, och jag sa att dom fanns i älven och att jag hade några bon neranför mig och att ja sett dom flera ggr.
"De är en myt, ni har pratat ihop er för vi fick då inte se dom" fick ja till svar :) Roliga personer de där.

Kl 1 kom jag från jobbet iaf, trött och grinig eftersom kassan inte vart som jag ville, tog först upp Ida, Robin och Nisse, skjutsade hem Robin och Nisse också tog ja med mig Ida till Forsmo.
Slog på Navy när ja kom hem, myste med Didas massa, sen somna ja ganska tvärt.

Idag tänkte jag att ja skulle sova ut. Men icke, kvart över 9 vaknade jag. Wille va på besök.
Så ha busat o lekt med han, trots att jag är halvt döende. Så nu när dom åker ska jag lägga mig o sova ett tag så man orkar med ännu en sen kväll på jobbet.

Nu ska jag bränna lite nya skiver :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss