So last week.

Dålig fortfarande, hostan vägra ge med sig, skulle ha börjat på Toledos förra måndagen vilket suger röv att ja blev sjuk.

Va hemma mån, tis och ons. Då hade ja vare inne nog länge, började krypa i kroppen på mig.
Så på onsdag kväll hälsade jag på en vän, kika på tv o tog de lugnt.
Mena, va spela de för roll om jag ligger o dö i nån annans soffa eller min?
Torsdag låg jag hos en kompis hela dan, kollade på när dom färga håre på varann, satt o kika på en dvd om samlade klipp om fotbollsmål, missar o sånt grejs, rätt kul faktiskt.
Och mitt från ingenstans så kom matsuget tillbaka (äntligen, efter 4 dagar utan mat), så jag ringde Louise o fråga om hon inte skulle med på Café Petter o äta en baguette. Hon hängde på! (Louise kan man lita på)

Så vid 4 lämnade jag grabbarna och for dit, när jag hade äte upp min så va Louise inte ens på hälften av sin.
Jag va hungri kan man säga.
Fick dock skitont i magen efter o gatt åka hem o lägga mig igen. Jag som trodde ja va på bättringsvägen .. men icke.

Låg till sena kvällen, tog mig upp o for o la mig i en soffa hos en vän, kika tv, surra o tog de lugnt.

På fredagen vart de till o kliva upp 8, hade råka lova Dennis o besikta kingen, men de gick bra, lagomt trött bara. Sen vart de till o hem o lägga sig. Låg ett bra tag, till runt 4, då kom matsuge igen, o jag vart sugen på Sylos, ringde trogna lilla Louise o hon va på, bar iväg till Kramfors där jag fick min efterlängtade rulle, mycket god, men likadant då som torsdagen, fick ont i magen som fan :S Sen vart de dollar en sväng innan vi tog o for hemöver igen.


Gillar att ja alltid är så snabb med updates :D
Och ja gillar o ha andras kläder :D Ja mena också, jag sa till Jimmy o köpa denna tröja, så egentligen borde man kunna säga att den är hälften min? ;P

Postat av: Jimmy
2010-04-23 / 17:55:57

Snygg tröja ;)


Postat av: Beundrare
2010-04-24 / 00:23:23

Du är så söt Malin:) Hoppas vi ses snart!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss