Helgen som va.

Helgen ha innehålle lite olika saker och olika känslor.

I lördags så vare jobb som gällde, gick bra, va lugnt som vanligt. Johanna kom o hälsade på en sväng, mycket trevligt :)
kl 10 slutade jag, men satt i bilen i en halvtimme utanför Hallsta o funderade på vad jag skulle göra, om jag skulle gå ut o ta en öl med Jimmy, fara ner på Kramm o kolla läget där eller om jag skulle va ute o snurra här i stan.
De slutade med öl.
Åkte till syster o Hans och spelade Chicago och vänd 10 o drack lite öl. Sen kom Louise o Johan o hämtade mig vid kvart över 12 o skjutsa mig på valve där jag mötte upp Jimmy, Tony och Jimmy. Gick in o köpte öl o träffa massa roligt folk. Dansade o hade jättekul.
Sen vart man på dåligt humör när man fick några samtal o gatt gå o va orolig o arg resten av kvällen.

20 i 4 va man hemma, pappa va snäll o hämta mig, Madde o Emma, skjutsa först hem Emma o sen bar de iväg till Långsele där vi dumpa av Madde o sen hemåt.
La mig framför datorn när jag kom hem, va för arg för o kunna sova. Men sen somna jag vid halv 7.

Hade ställt klockan på 9, tro inte jag vakna av den. Men mamma kom in o väckte mig 10, för jag skulle iväg till backen o åka bräda. Men jag kände att jag fortfarande va lite för yr för o ställa mig på brädan, så jag somnade om o klev upp 12. Kl 2 bar de iväg till backen, men först for jag o väckte upp Jimmy o Tony, slet med mig Jimmy till backen.

Mycket trevligt o uppfriskande att åka. Råkade bli en vurpa så jag gjorde illa arm o revben så jag tappa luften en snabbis. Men de gick bra. Sen vart de ju några småvurper också. Mor o far kom o hämtade oss vid 4, pappa skjutsa hem Jimmy o jag o mamma for på Sahlens. Jag drack en varm choklad. Mums! Sen kom pappa tillslut o då bar de iväg hemåt. Åt lite snabbt o sen åkte vi ner till Petra o Hans, bus o mys med Wille <3, fika lite o sen vart de kortspel.

På kvällen vart de film, skriver om den snart.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss