JAG SKULLE TILL STEG 4 IDIOTER!!

Hm .. Finns några som skrattat gott åt mig redan.
Men nu äre så här att jag råka beställa tvbänken från inlägget nedan. De va inte alls meningen. Och då tänker du såklart "hur kan man råka beställa en tvbänk?", o de ska jag ta o berätta.

Jag ville ju som sagt ha den tvbänken, så satt o kollade fraktkostnader, och då stog de att beroende på hur långt bort man bodde och vikten på saken man beställt så räknades den kostnaden ut i steg 4 innan man slutförde beställningen. Så jag tröck på beställ och föll i, vad jag trodde va steg 1, och tröck på "fortsätt" och vips så stog de "Tack för din beställning" :O JAG SKULLE JU TILL STEG 4!! Men tydligen så va allt ett enda stort jävla steg, och inte fan räknades de ut nån jävla fraktkostnad nånstans!

Men jag hittade en sida under fliken "kundtjänst" där man kunde skicka ett mejl, så jag skickade iväg detta;

Hej!
Öhm .. jag tro jag nyss råka beställa en tvbänk av er, de va inte meningen. Så jag skulle va oerhört tacksam om ni tog bort den beställningen.

MVH Malin Norström
.

Ja jag vet själv hur dumt de låter :P Men jag kom inte på nå bättre så varför inte skriva sanningen, låt dom skratta och dumförklara mig, huvudsaken jag inte få hem en tvbänk i postlådan!

Men kan ju trösta mig med att den va snygg iaf :P

Postat av: anonym
2010-01-07 / 12:50:12

hej var kan man köpa den?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss