Junsele stryket.

Bowlingen gick greeat, eller ne inte riktigt, men jag vann iaf :)
Gick inte alls lika bra som två senaste ggr vi vart o bowlat. Fick bara 2 strikar denna gång.
Men trevligt va de iaf :)



Junsele vart stryket, jag ides inte åka upp när jag visste att ja skulle upp 5. Tänkte på att åka upp o sen inte sova något utan åka direkt på jobbet. Men kom på att jag istället skulle sova på dan när jag slutat, o de kommer resultera i att jag vänder på dygne o de vill ja inte nu när jag lyckats vända tillbaka de.



Åkte på Konsum efter bowlingen, jag köpte Jurassic Park triologin, gillar dom filmerna. Sen åkte jag hem till Forsmo, spelade Chicago med Petra, Hans o pappa. Tänka sig för att jag VANN! :D Woho så glad jag vart! Men de va jag tydligen ensam om ;P Sen vart de vänd 10 några x antal ggr, kommer inte ihåg hure gick när jag, Louise o Hans spela, hur många vi vann var, men sen när jag o Louise spela så vann jag 2/3. O nu ha ja sutte lite o surra med Lars, o nu tänkte jag lägga mig o slå på en film eller serie o se om ja somna till den så jag kanske inte är alltför trött imorrn.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss