Lugn kväll, äre nå i luften?

Vart en lugn kväll på jobbe med Kicki, Åsa, Zarah o barnen :) Skönt med lugna kvällar, men detta va lite för lugnt ;P

Aja, kom hem vid halv 11, va sjukt sugen på att mysa ner mig i sängen framför en bra film, men sen när ja la mig för o ta fram en film så vart ja sugen på o göra om bloggen, men jag hann inte mer än byta bakgrundsfärg så vart ja sugen på att surra med folk o här sitter ja, 3 timmar senare, tangenterna smattrar fortfarande. (har förövrigt hållt på o skriva detta inlägg sen ja kom hem) 

Dock undra jag vad de är i luften i kväll, Batte ska sova i 5 år o ha helt o hållet missat allt snack om 2012 (hur tusan kan man göra de så jävla mycket surr de vart om de?!) o Jimmy förstår inte varför man inte kan få allt serverat på silverfat, tro att man bara behöver sitta o le så kommer allt flygandes :P
Vad är de med dagens ungdomar?
Och mitt upp i alltihop får man detta tub klipp, så man håll på o dö av skratt.




Ne här bli man ju nästan sjuk i huvve av o sitta så jag går nog tamefan o lägger mig ;P

Postat av: Elina & Linnéa
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/ 2010-01-23 / 10:12:44

KLACKARNA I TAKET är tillbaka efter en lång bloggpaus, hoppas du är med oss! :)



http://klackarnaitaket.blogg.se


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss