Marianne & övik.

Ja nu vare ett tag sen man skrev, men dricker man marianne och åker till övik så hinner man inte skriva, de förstå väl vem som helst?

Mycket trevlig kväll hos Louise här i fredag, jag, Johanna, Louise och Dinka vare som va där. Spela kort och Yatzy, o drack gott såklart. Mycket skoj, mycket skoj! (Iaf när jag vann ..)
Vart bara 3½ drink för mig, va inte inne på att supa, bara gott. Så 3½ va bra för mig. Vid 12 kom Per och hämta mig o Johanna, skjutsade hem Johanna o sen mig. Mycket skönt med en tidig kväll, va ändå trött och hade ont i huvve!


Såg på gamla trogna NCIS program när ja kom hem, sen vart de till o krypa ner i sängen o tagga inför en morrondag i övik.

Senare kommer jag att uppdatera om mindre roligt chicagospel som spelades igår, och därför ber jag folk som är känslig mot svordommar och fula ord håller sig bort från min blogg när jag skriver nästa inlägg.
Postat av: Diana - MissMelody
URL: http://missmelody.blogg.se/ 2010-01-10 / 15:29:43

supertuff stil du har tjejen! ;D


Postat av: Diana - MissMelody
URL: http://missmelody.blogg.se/ 2010-01-10 / 16:05:02

no problem dudette ;D



hur mår du en kall vinterdag som denna då? :)



Har precis gjort ny header till min blogg, kika gärna in en sväng och säg vad du tycker! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss