Me at work.

Lyckades somna vid halv 3 inatt kanske. Men sömnen varade inte länge. 03:12 ringde telefonen, lilla söta rara (antagligen riktigt full) Dinka ville tydligen prata med mig, men trött o arg som jag va så gav jag satan i o svara. (Förlåt Dinka, men jag va trött :P)

Kl 5 klev jag upp, gick mycket lättare än vad jag trodde, hoppa in i duschen, piggnade till lite.
Kl 6 va jag på jobbe, fixade i ordning frukost o ställde fram den, så nu ha man äte sig en redig frukost också, ha även hunne med o fått ett morronbesök. Trevligt :) Nu sitter jag i reception och fryser som tusan, hatar att frysa.
Kl 12 slutar jag o då ska jag banne i mig åka o sola, inge frysa då inte.

This is me at work today!
tycker inte alls att de se ut som jag, men tydligen skare ju vara jag iaf ;P

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss