Middag på Hallstavägen

Sconesen igår vart kanonbra! Mycket god om jag få säga de själv.

Idag sov jag till halv 12 :S Hade ställt klockan på 10 .. gick ju skitbra o kliva upp då! Eller inte?
Måste vända tillbaka dygnet, och de är snarast. Mår mycket bättre när man kliver upp i tid, när man hinner med så mycke mer. Fast nu när jag är sjuk så är de ju egentligen skitsamma, jag orkar ju ändå inte göra nå på dagarna. HATAR DENNA HOSTA!

Fick även ett samtal från Stockholm imorse kl 7, där han hade talat in på röstbrevlådan;
"Hej Malin! Kan inte du berätta i ord hur mycket du vill prata med mig?" :P
Ja de är väl ingen som sagt att Stockholmare har alla hästar i stallet :)

Idag ska jag iaf orka mig ner till momma på Hallstavägen, hon ha bjöde in oss på mat. Ska bli gott!
Och nu fundera jag på om jag ska ta och hoppa ner i ett varmt bad, de skulle va underbart.

Postat av: Stockholm
2010-01-04 / 00:19:17

Haha, alla hästar i stallet...snackar du skit om mig här på din blogg?:O


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss