Otur i spel, tur i .. ?

Huvudvärken är fortfarande den närmaste vän jag har. Den vägrar släppa mig den jäveln!

Vart bara hemma ikväll, ha spelat en runda Chicago med mor o far, pappa vann. Attans. Sen ha jag mest bara lege i sängen o kollat efter massa roliga sidor. Hittade dock inga.
Men sen vare dags för en match mot Hans i betapet, första spelet fick han ut en rullning, fick 273 poäng om ja inte minns fel. Jag vart less, jag är en oerhört dålig förlorare ibland. JAG GAV UPP!
Men sen spelade vi en till, då vann jag, jag vart glad och fick tillbaka mina poäng. Och där tänkte jag "man ska sluta när man ligger på topp", varför lyssnar jag aldrig på min hjärna?
Ne jag tackade ja till en match till o vad gjorde jag? Jo jag förlora, så nu är jag less igen. Skitspel!

Aja, nu ska jag lägga mig o försöka sova. Vart ju trots allt väckt av den levande brandvarnarn i morse (ja min systers röst låter så i mina öron, rätt ofta faktiskt), men hon är bra ibland.
Och ja undra vad jag kommer få för de här eftersom hon läser min blogg om jag har uppfattat de rätt.

Aja, skitsamma, jag lägger mig och sover nu.


Betapet (lånad bild av trogna gamla google);

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss