Sitter hos Louise.

Befinner mig just nu hos Louise, det är Dinkas sista kväll i stan så då tog jag o åkte hit o umgås med dom. Fast nu sitter dom o kollar på paradise. Rätt värdelöst om man fråga mig :P
Ha lite o göra imorgon känns de som även fast jag kanske inte ha de, ska sola, kanske åka till backen, ringa madde, åka på Hallsta o skicka iväg ett CV, träffa Åsa se om hon ha nå dagar till mig, o sen hem o dona på, kanske :P
Är svinhungri, så nu ska jag se om Louise ha nån mat :P
Vart ett litet långt inlägg nedan, men de va vad som hände på min roliga lördag :D
Postat av: Anonym
URL: http://justiner.blogg.se/ 2010-01-11 / 23:25:32

sött blogg! ha det så bra:) kramis:)


Postat av: Lina
URL: http://lina007.blogspot.com 2010-01-12 / 14:59:51

Jag har öppnat ett konto där för ett förhoppningsvis framtida byte, men det suger appung att man inte kan använda siffror i namnet så det fick bli det jag har fast endast i bokstavsform. Om du förstår? ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss