Skakis och jävlig.

När jag orkade kliva upp ur sängen imorse (säger man imorse när man klev upp från sängen kl 1?) så tog jag mig en scones och ett glas mjölk. Få inte i mig mer när jag precis kleve upp. Är ett under om ja få i mig något överhuvvetage.
Sen bestämde jag mig för att gå ner och rensa i förråde, packa ihop lite låder o sånt. Men så fort jag börja vart jag alldeles skakis i kroppen, antagligen för att jag är sjuk. Men jag va så rastlös så ja gav mig fan på att göra klart. Vilket ja egentligen inte skulle ha gjort.
När jag väl städat klart så va jag skakis, hade en jävla yrsel och sen kallsvettades jag. Nu förstå ja varför man ska ta de lugnt när man är sjuk. Tänkte ge mig på andra förråde också och sen rummet. Men jag få nog ta de en annan dag. Kanske imorgon?
Bli till o ta de lugnt resten av kvällen, kanske fortsätta o leka i ps? Om humöret orkar med de igen.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss