Snö, snö och en jävla massa snö!

Ja igår fick man ju höra om och om igen om detta jävla snöoväder som skulle komma in, dom hade gått ut med en klass 2 varning. Enda jag tänkte "tro dom att vi är stockholmare eller skåningar?".
Ja idag vakna jag vid 9, titta ut genom fönstret, sant som dom sa igår så toksnöa de.
Men jag stå fortfarande fast vid "tro dom vi är stockholmare eller skåningar?", inte behövde dom väl gå ut med en klass 2 varning för de här. Man ha väl vare med om att de ha snöa så här mycke förut?

Men iaf så gick jag ut o skotta lite, men skotta bara halva gårn för de va så mycket snö. O nu ha jag kasta i en maskin tvätt. Ligger o vilar mig lite innan jag ska ut o skotta resten av gårn.

Åsa ringde idag också, bli jobb imorrn, härligt! Jag blev så glad så jag slog huvve i väggen, fan så ont de gjorde!
Ja nu tänker ni, hur kan man bli så glad av jobb? Jo de är för att de finns inte tillräckligt med jobb för att jag ska kunna bli anställd, och jag älskar mitt jobb så jag bli glad när jag får jobba!
Ne nu vidare till sysslorna.



Bild lånad av google

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss