Solbränna!

De vart ingen solning igår, vart så sent. Men idag jävlar i mig vart de till o sola, och de va ruskit skönt vill ja lova. Skönt att man ha börja tage tag i de igen, ha ju inte solat sen innan jul så man ha ju känt sig lite blek.
Mår mycket bättre när jag är brun, trots allt gnäll o tjat om "tänker du inte på att du kan få hudcancer, de är inge bra o sola osv .." ingen idé att någon säger nå, för antingen gå de in i ena öra o ut i andra, eller så låter de bara  "bla, bla, bla." Vill jag sola så solar jag :) 



Är även halft överlycklig, för Sweden Rock Kryssningen kanske bli av i år :D De är 70 % säkert. Louise är på, Johanna skulle kolla hur hon hade de i skolan och sen få vi se vem den fjärde bli. Kanske Dinka vill?
Hade sjukt kul där 2008, sen hitta ja ju ingen som ville dit 2009, men hoppas de bli av i år. De är sjukt bra band som spela där. Kommer bli grymt om de bli av!
Vad jag babblar när jag är glad, gatt läsa om texten när ja skrev den för hade ingen aning om vad jag skreve :)

 

Bild från när jag o Lina va där 2008.

Postat av: malin :)
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/ 2010-01-14 / 16:07:40

cool blogg! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss