Trevlig kväll.

Tog en lång och skön varm dusch när jag klev upp ur min oerhört sköna säng. Den duschen va efterlängtad vill ja lova, sakna bara golvvärmen i nya badrumme så skulle jag nog bo där inne.
Hann inte mer än o torka håret så klev Dinka in genom dörren, hon va hitbjuden på middag, eller man kanske ska säga som de va, att hon bjöd in sig själv och dessutom valde vilken rätt hon ville ha? :) Men hur somhelst så äre lika trevligt. Spelade några omgångar Yatzy innan maten va klar. Vi vann några gånger var.

Och efter middagen i väntan på att syster skulle ringa och säga att vi fick komma ner (ja man få inte komma ner dit när, var och hur som helst, för Hans få vi säkert dyka upp när som helst, men går man efter syster så måste man ringa o boka in dag och tid, typ, men ja, hon gillas ändå, ibland), så tog jag och Dinka och spelade Skip-bo, ett av världens roligaste kortspel, dels för att jag nästan alltid vinner. Av 100 ggr vi spelat så kanske Dinka ha vunne 5 ;) Och idag spelade vi 3 gånger och hon vann en av dom. Hon vart överlycklig!


Vid 6 bar de iväg neråt mot Multrå (där syster m.familj bor), dumpade av Dinka hemma först och hämtade sedan upp Dennis. Väl nere i Multrå så vart de glass, dock vanilj (som jag inte är förtjust i, vill helst ha blandsmak isåfall, helst med choklad), men med bananer, strössel och chokladsås så äre gott :) Sen vart de lek och bus med älskade Willeponken och när han lagt sig så vart de till och spela Chicago (jag, dennis, hans, petra och pappa, mamma hon kollade på hon) och Hans bjöd mig på en öl. Mycket god vill ja lova! Och de va en bra tröst när de visa sig att spelet gick skit för mig. Men jag kom iaf trea.



Nu fundera ja på om man ska spela en beta, men är man på förlorar humör tro?

(Bilder lånad från google)

Postat av: NinaÅ-BloggDesigner
URL: http://earthangel.blogg.se/ 2010-01-07 / 01:01:23

Hej, just nu har jag igång en månadens blogg som du har chansen att delta i. Efter ett tag kommer jag utse 5 finalister som sedan folk kan rösta på. vill du kanske bli en av de 5? gå då in på min blogg : http://earthangel.blogg.se/ och skriv ENDAST i månadens blogg inlägget, Tack för mig ^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss