Vampire Diaries.

Måste nog va en av de bästa serier som gjorts.

Jag kunde inte ha haft mer fel, jag trodde jag kunde le och nicka mig igenom det.

"Jag hade en plan, jag ville förändra den jag var, skapa ett liv som nån annan. Någon utan ett förflutet.
Utan smärtan, någon levande. Men det är inte så lätt, de dåliga sakerna stannar hos dig.
De följer dig. Du kan inte undkomma dom, hur mycket du än vill.
Man kan bara vara redo för det goda, så när de kommer så bjuder du in det, för du behöver det. Jag behöver det."

S - Jag vet att de är sent, men jag ville bara kolla om du var okej?
E - I månader är de allt folk undrat om mig, om jag kommer bli okej.
S - Vad säger du till dom?
E - Att jag kommer bli okej.
S - Menar du det?
E - Fråga mig i morgon ..

Postat av: Saraicg
URL: http://saraicg.blogg.se/ 2010-01-01 / 23:10:08

Ooh jag måste börja kolla på den! :D har bara sett reklam för serien men den verkar vara bra! :)


Postat av: Madde
URL: http://madelenestromqvist.bloggagratis.se 2010-01-02 / 23:09:29

ÄLSKAR denna serie! du o jag borde ha maraton tsm nån dag ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss