20100310

Igår klev man upp vid 8, for ner till Syster o Hans vid 9. Skulle vara barnvakt åt min älskade lilla systerson medans dom va på nå möte.

Vi va ute o lekte i snön och myste på en massa, sen gick vi in och damsuga nedervåningen åt dom. Jag gick med stordamsugarn och efter kom Wille med sin lilla leksaksdamsugare. Så söt ♥

Vid 12 halv 1 kom dom hem igen och då vart de till o käka baguette med kycklingröra som dom hade köpt med sig från Café Petter, mumma! Goaste baguetterna i byn! Sen hjälpte jag till o städa lite mer innan jag tillslut begav mig hemöver.

Mina syskonbarn är dom finaste

Postat av: Kan Dee Drawings
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/ 2010-03-12 / 11:36:45

Tack snälla goa du! :) Ha en trevlig helg! Kramis


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss