3 in 1.

De bli 3 filmer i ett inlägg.

Äntligen midsommar - jag va helsäker på att de skulle bli en flopp som Sommaren med göran, men icke. Jag tyckte den va helgrym, förutsägbar men annorlunda och framför allt bra! Helt jävla klockren!



Män som hatar kvinnor - Ja hur länge ha inte jag planera o sett den? Väääldigt länge, men de ha ändå inte vare något som lockat mig jättemycket. Men ack att jag skulle ha sett den tidigare, vilken grotesk, rå och grym film! Spännande från början till slutet. Går inte o säga så mycket mer än SVINBRA!



Alice i underlandet - Vad ska man säga? Tim Burton gör de igen, grym film, grymt gjord och Johnny Depp va helt jävla klockren som alltid. Underbar film rakt igenom! Men på något vis vill jag ha en uppföljare, varför vet jag inte, kanske för att den va så jävla bra? :

Postat av: Rebecka
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/ 2010-03-22 / 23:00:20

Åh, jag älskade verkligen Alice in wonderland! Burton och Depp är amazing ihop! :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss