Dag i Sundsvall, kväll på jobbet.

Idag vakna man än en gång upp med strålande sol. Fan så glad de gör mig.
Inte ens att de va 19 - kunde ta bort de glada humöret.
Tog bussen kl 10 till Sundsvall, satte mig o läste Slitz, mycket roligt vill ja lova. Va helsäker på att lillkillen på 10 bast som satt bakom mig skulle kika över axeln på mig. Men de gjorde han inte (vad jag märkte), han våga nog inte eftersom hans mor satt brevö han.

I Långsele klev en mycket mysko man på, han fortsatte tjata om att han va på fel buss, men kunde ändå inte säga vart han skulle, men han skulle betala och åka med ändå. Tillslut när Manne (busschafförn) fråga om han inte visste vart han skulle, så sa han "jo, men jag är på fel buss, men jag kan åka till viksjö och hälsa på en kompis". Hm .. jag undra vart han skulle egentligen? Och om han verkligen hade en kompis i Viksjö, eftersom när vi skulle svänga av till Graninge så fråga han "Nu är vi snart i Viksjö va?". Hm .. Mysko gubbe.

Förövrigt så satte han sig brevö mig och tjuvkika i Slitztidningen ja läste, han va inte diskret. Han saknade nog sina unga dagar.

Väl i Sundsvall gick jag på Charm o mötte upp Lina och Odin, fikade lite och även Ida tog lunch då o sällskapa oss.
Därefter begav sig jag, Lina o Odin ut i affärerna, jag handlade mig en skinnjacka (efterlängtad, även om de inte va en exakt som jag ville ha), örhängen, piercingar (borde inte köpa de eftersom jag ha väl en 60 sammanlagt, men kunde bara inte låta bli) och en mössa :)

2 slutade Ida o sällskapade oss, halv 4 begav vi oss hemöver. Hade högläsning i bilen från roliga saker i Slitz, och jag skratta så jag trodde jag skulle dö, tårarna verkligen sprutade. Pär hade verkligen rätt i att högläsning är skitkul!

Hann inte ens landa hemma så va jag på jobbe, vart akututryckning, jobbade i träningsbyxer och tjocktröja, så kan de gå :P Men gästerna va suuupertrevlig iaf :) En mycket rolig kväll på jobbe med Susanne och Kicki :)

Bilder kommer på de jag köpte.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss