Drakborgen och ungjävlar!

I söndags va man hos Jimmy och hjälpte han o flytta ihop i lägenheten, va kaos när jag kom dit, men två timmar senare så såg de faktiskt ut som en lägenhet. Duktig vi :)

Kom hem vid 1 tiden, satt vid datorn en snabbis o sen la jag mig för o sova, men lyckades inte somna förrän vid 4 kanske?

Och genom att man somna så sent resultera i att jag försov mig på måndagmorron, när jag egentligen skulle upp 7 o duscha o sånt innan jag skulle åka med syster, Hans, Wille och Jolie till Sundsvall vid kvart över 8.
Tji fick jag, kvart över 8 ringde syster o fråga vart jag va eftersom vi skulle åka, nyvaken hoppar jag upp ur sängen o kastar på mig nå kläder o åker i flygande fart ner till Multrå.

Prick kl 10 var vi i Sundsvall, dom släppte av mig och Wille på drakborgen (en stor jävla byggnad med jävla massa lekgrejer).

Så där tog lugn o ron slut.

I 3 timmar klättrade vi i borgen, genom hål som till o med Wille måste krypa genom (ja de va väldigt trångt för mig), hoppa hoppborg, spela boll, åkte rushkana och åkte radiostyrda bilar/motorcyklar. Eftersom inte jag fick plats i bilen så åkte vi bara motorcyklar. Min nya hobby är radiostyrda motorcyklar!

Efter 3 timmar va jag helt slut vill jag lova, kröpe, sprunge o hoppa om och om igen. Men de va en mysdag med min älskade systerson

(Om man bortse från ungjäveln som va där som bara va allmänt jävla störd, jag förstå varför föräldrarna lämnade han vid bilarna med massa pengar, för då kunde han hålla sig sysselsatt och dom slapp han hela dagen)





Därefter kom Hans och hämta oss, for o mötte upp Petra som vare inne o handla på gallerian. Så gick dom in på Ikea och jag sprang in på Gallerian o kika lite, men allt jag fick med mig va ett par örhängen. Vilket är både bra o dåligt :)
Gick på Ikea sen o mötte upp dom igen också gick vi o käka, därefter vart de MediaMarkt och Skopunkten innan vi tillslut begav oss hemöver :)

Va hemma vid 6, då for jag upp på Hallsta för o hälsa på en sväng. De sluta med att jag va där i ca 5 timmar.
Hjälpte Susanne med inventeringen och satt o surra skit med Kicki :) Mycket trevligt!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss