Kusin och little brother!

Idag skulle jag tvätta, ha massvis med tvätt. Men vet du vad? De sket sig rätt rejält.


(Kusin och jag på nyår - 08)

Åkte ner till stan vid halv 12, for på GB o fika med kusin, satt där i en timme ungefär. Sen vart jag sugen o hitta på nå, men alla jobbade?
Men inte lillebror kom jag på, för han är för lat för de, så jag ringde han o kolla vad han gjorde, o han va på väg ner på stan så jag åkte o mötte upp han. Gick o leta nå vantar till han sen gick vi på videoteke, jag hämta ut ett paket och han hyrde Boondock Saints 2.

Sen vart de fik på lilla café, satt där i 1½ timme tro ja? Surra massa dynga o kolla på roligt folk. När vi va nöjd o belåten så tog vi o gick vidare till tatuerarn där han beställde en tid. Stog där o surra massa.

Sen gick vi vidare på bowlingen, hittade Illa där, satt där o surra o fika lite till.
Nöjd o belåten gick vi därifrån efter ett tag, träffa på Rasmus o flickvännen hans. Surra massa innan jag o lillebror bestämde oss för o åka upp till Momma på backen o hälsa på.
Fick mat där, tacos. Mums så gott de va :)

Känns inte som jag gjort nå annat än o äte idag?

(Jag och lillebror på Hullsta för måååånga herrarns år sen.)



Aja, vid halv 7 (?) så tog vi o begav oss mot stan, handlade på ICA sen släppte jag av han hemma också for jag till mina mysungar i Multrå. Satt där en stund o surra innan jag begav mig mot Forsmo.
Va hemma i en halv timme? Sen blåste jag ner till stan igen för jag vart så sugen på o sola. Härligt vare vill ja säga :)

O nu sitt ja här igen o väntar på att Patrik ska ringa så ska jag åka upp på Riks90 me nå grejer till han.

How was your day?

Postat av: djustd
URL: http://djustd.blogg.se/ 2010-03-18 / 10:40:57

tänkte bara titta in och önska dig en trevlig torsdag!Kram! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss