Nykterist javisst!

I helgen vart de nyktert igen. Jobb på lördagkväll gick bra, fullt hus vare, bland alla dom vare två stycken otroligt trevliga gäster. Två grabbar från Husum, Nicklas och Andreas, erbjöd mig att skjutsa ner dom på byn senare eftersom vi stängde så tidigt.
Så när jag sluta vid 11 så bar de iväg neröver, skulle egentligen på Appelbergs, men med tanke på kön så gick vi på Valve istället. Träffade lite roligt folk där, Fredrik blandannat, mycket kul eftersom de är så sällan man se han nu :/

Vid halv 2 blåste jag upp med gästerna på Hallsta igen, sen skulle jag ner o hämta Junselepojkarna men först så skjutsa jag hem Jimmy, sen hitta jag Ki efter vägen som kasta granar omkring sig så då tog jag med mig han på stan ;P Hittade Fredrik där igen så då tog jag o skjutsa hem han, o sen hittade jag en Patrik vinglandes efter vägen så jag tog o skjutsa hem han till Dennis innan jag tillslut fick fara o hämta pojkarna, Jonke, Krulov och Tomas. Även en Madde hängde på, så skjutsa henne till Långsele först, sen bar de iväg till Forsmo för o hämta lite vatten för Luddes bil hade pajja vid kellers kurverna.
Sen va vi äntligen på väg till Junsele, klockan va då 5.

Hade mycket roligt påvägen upp, massa roliga disskutioner :P

Kvart över 7 klev jag innanför dörren. Somnade runt 20 i 8 kanske? Upp halv 9 för o bege sig mot jobbet! "Underbara jobb" va väl inte direkt min tanke där när jag vakna ..

Tack för en grym kväll alla!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss