Vart är Malin?

Igår vid 10 satte jag mig på bussen och åkte till Sundsvall, satt o kika på film hela vägen, mycket skönt för då gick tiden så snabbt.

12 va jag framme på tågstation, köpte mig en macka på pressbyrån, Renstek, smakade lite halv bra.
Halv 1 kom tåge, slog mig ner o slog på ytterligare en film. 10 i 3 anlände jag till mitt mål.
Men vart äre jag?

Blev uppmött på tågstation, gick hem o lämnade väskan o datorn, drack lite öl (De kan man kalla semester) o surra. Sen vid halv 6 bar de iväg in på byn. Käka på mackedonken, chickenwrap och lökringar. Mums!
Sen gick vi på bio, sjuuukt bra film!
Därefter bar de iväg hemåt igen, färgade håre på mig o sen vart de Skipbo spelande o Yatzy och tillslut film, men jag hann inte se mycket innan jag somna. Jag va rätt trött kan man säga!

Vaknade halv 9 idag, pigg o glad + lite täppt i näsan. Strålande sol o skitvarmt ute, nu vill jag ut o gå, gå o sola o sen på stan. Men jag måste vänta till den här dönicken vaknar till liv, vågar inte väcka na, är ju som o väcka in björn i ide!
Och nej, jag kan inte gå ut o göra allt de där själv för jag kommer gå vilse.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss