Halloween me favoritgrabbarna!

Under tysta tiden ha även Halloween vare, ja va skeptisk på om ja skulle dricka eller inte. Men efter många om o men så bestämde ja mig för o va nykter och de innebar chafför åt Junselepojka mina :)
For upp vid halv 8, for till Tomas o satte mig o skulle fixa bilderna från midsommar (inte alls så sent), haha.





När ja kirrat de så åkte ja o hämta upp Anton o for upp till Kåtabyn där grabbarna va o bada vildmarksbad. Ha inte vart där förut, men himla mysit vare där! Va ju meningen att ja också skulle bada men vart som ändrade planer, men de ta vi igen nån annan helg :)
När dom fått på sig kläderna o samlat ihop alla grejer så for vi ner till André där dom duscha, gjorde sig i ordning o drack ännu mer. Satt o surra o hade mycke trevlit må ja säga :) Visste att ja saknat dom otrolit, men hade verkligen saknat dom mer än ja trott märkte ja när ja träffa dom! Dom är ju trots allt mina grabbar :)


Sen vart de ett himla velande om dom skulle till stan eller inte, endast Krulov som visste att han ville åka :P
Tillslut bestämde sig även Jonke o Tomas sig för o åka dom me. Men då va klockan 11, så ja sa till dom att de antagligen kommer va bra me kö när vi komma ner, så då ringde Krulov Emil, o mycke rätt så vare bra me kö o han visste inte heller om han kom in. Så då vart grabbarna kvar i Junsele, dom hade dålit samvete över att dom drage dit mig när dom inte skulle till stan. Men ja va ju gla bara att fått träffat dom, va ju därför ja åkte dit :) Men då sa dom att vi skulle ta en Malin-helg någon helg, ja fick bestämma exakt va vi skulle göra :D Så de ska bli kul!

Men vid kvart i 12 tacka ja för mig, så ja kunde åka hem medan ja va pigg :)
När ja kom hem va älskling också hemma, han va för trött för o va ute. Så vi myste ner oss framför en film o gick sen o la oss vid halv 2.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss