En helda helt enkelt.

Dukti o klev upp vid halv 10 imorse. Hoppas på att kunna vända tillbaka dygne, behövs ju nu när ja börja jobba den 9de. Fika, satt vi datorn, va ut me Troja, diskade, satt lite mer vid datorn.
När hemmasysslern va klar så bar de iväg på stan me Dennis :) Rände runt lite på stan innan vi tillslut slog oss ner på Lilla Café, drack kaffe o surra skit, efter ca en timme så joinade Gustaf oss också. Himla trevlit!

Satt där en timme o surra ännu mer skit, sen bar de iväg. Dennis hade svårt o bestämma sig va han skulle äta, gav han nåra förslag men de dög inte. Så då sa ja att ja kunde fixa ihop en gryta åt han, så bar de iväg på Ica för o handla lite, därefter till Dennis där Jacke strax efter joina oss. "Du se, du ha hitta din plats, i köke.", bah, engångsgrej :P


När maten va klar så for ja hem o pussa o krama lite på hjärtat innan han skulle iväg på träning, o nu ska ja ut me Troja innan ja ska slå mig ner o öppna skolböcker o plugga för första gången på 3 år (första gången i livet). Wish me luck!

You and me

Mina tankar förut;
"I never want to fall in love again!
Don't ever want to feel that kind of pain again.
Don't ever want to see another love, turn into a lie.
Don't want to see another tear fall from my eye."

Men sen träffa ja dig, och nu vill jag aldrig att denna känsla ska försvinna, kärlek.
Har aldrig känt såhär förut, du får mig jämt att le, du är de vackraste jag har och jag släpper dig aldrig!

Jag älskar dig Tobias Rappson!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss