Welcome back, shithead!

Tänk va mycke man vill göra, men va lite man egentligen gör, och ändå finns de bara en sak som stoppar en, en själv. Har alldeles för mycke saker ja vill göra, vilket gör att ja tappar koncentration på de jag måste göra.
Jobbigt läge.
Men nu få vi se om ja hinn klart me mina studier till jul, gör ja de så ska jag se om de finns någon marknadsföringskurs ja kan ta. Skulle va kul o lära sig lite nytt.

Måste även ta o säga till min släkt att de ja önskar mig till jul är;
- Ny mobil (om dom vill kunna få tag i mig hädanefter då min verka lägga av snart)
- Presentkort på Devils Ink så jag kan fortsätta på min tatuering.
- Presentkort på Ikea.
- Presentkort på MediaMarkt eller Elgiganten kan också va bra o ha, men inget måste.

"Jag vet, och du borde veta... att den bästa revanschen är att må bra."

Över och ut, satt säga!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss