Älskling är hemma!

Dennis kom hem sent igår kväll, satt o surra ett tag sen vart de sova för hans del. Jag själv låg o kikade på 2 navy avsnitt innan de vart sova för mig.

Upp kvart över 9 imorse (trött som ett svin), fikade och ställde mig i ordning lite snabbt. Skjutsa Dennis på Transport där han parkerat bilen (den gick sönder på vägen hem från jobbe).
Åkte på stan och köpte mig en jacka och strumpbyxor. Träffade även Anna en sväng, surra med henne en stund innan jag for och sola. Grymt skönt, vill få tillbaka min brunfärg!
Klockan va halv 12 när ja va klar med allt, så då begav jag mig hemåt, mamma bakade bullar när jag kom hem. MUMS!
Jag donade lite på rummet, två parti yatzy mot mamma, såg på nå Navy avsnitt och sen ha jag hjälpt mamma ute på gårn, klipp ner två buskar, och nu till veckan ska jag hä ner häcken :)

Ikväll ha ja hunne me ytterligare några Navy avsnitt, dom är ju så bra.
Även ett parti yatzy mot mamma och pappa. Gick inge bra för mig!
Och nyss låg jag och såg ännu ett avsnitt av NAvy, men somnade dock, är svintrött! Så nu ska ja sitta här en stund sen slå på en film o sova. Hoppas på att älsk ska komma o krypa ner med mig snart, han är ju i Näsåker.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss