Marley and me.

De stog mellan Baby Mama och Marley & me. Och de vart Marley & me som jag såg, tänkte ju att Jennifer Aniston brukar ju göra bra filmer. Men hade jag vetat hur otroligt sorgligt slutet va, så skulle jag aldrig någonsin ha sett den!
Fy fan, hur kan man göra sånt slut? Tårarna bara spruta dom sista 20 minuterna, eller spruta o spruta, de rann iaf. Hehe.



Sen när den va slut vid kvart över 2 så låg ja o smsa med Pontus till ca 4 innan jag tillslut vart trött o somna vid 5. Dumt o vända på dygnet, men det är sånt som händer.

Idag ha ja kleve upp massa olika tider till o börja med, 8, 9 och sen till sist vid 11. Duschade och ställde mig i ordning sen for jag ner till syster och Wille, busade och åt ärtbockar o bär.
Sen vid halv 3 så vart de stan för mig o Wille, gick runt i affärer och åkte rulltrappa som han tyckte va så hysteriskt roligt . Mycket roar små söta barn :)

Sen avslutade vi dagen med en trip på konsum där Wille drog vagnen och jag packa i varor. Synd bara att han inte ha ron att stå kvar vi kassan. Hehe.

Nu sitter jag hemma och ska till o fixa mig någon mat, men vad ha ja inte riktigt komme på än. Vart sjukt sugen på tacos, vilket är Ida o Pontus fel, för båda två skulle äta de idag.
Aja, jag få väl handla o göra de imorgon istället.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss