Vilken kväll!

Damn vilken kväll de va i lördags. Började hos Marre lite smått med henne, Ida och Mähler.
Ida o Marre höll på o fixa håret o sånt. Nisse ramlade in efter ett tag och då begav vi oss ner mot Mähler, i regnet. Men smart som man är så hade jag paraply. Medans Ida och Marre hade plastpåsar på huvve, men de verka ju ha funkat de med.

Väl hos Mähler så ramlade även Rebecka och Ija in. Vi körde Twister, Klappleken och sen en annan lek. Hade ruskit skoj. Kommer bilder så småning om.
Vid 11 halv 12 så gick jag på Valvet, träffade Dennis o Fredrik. Satt med dom ett tag, sen umgicks jag lite med Thomas. Sen resten av kvällen va jag med Pernilla och Carro.

Efter krogen vart de mat på Citygrillen med Dennis och Pernilla. Även Joel kom efter en stund. Sen gick Dennis hem och jag, Pernilla och Joel gick på 64ans och köpte ciggaretter, sen stog vi på stan en stund o försökte fixa skjuts. Och då kom Fredrik till undsättning. Kom hem 20 över 3, då vart de massa mys med älski.

TACK ALLA FÖR EN SJUHELSIKES KVÄLL!

Söndagen vakna man vid 11, klev upp o dona lite i lägenheten, sen kom mamma o pappa till stan, pappa o Dennis åkte på Sahlens och höll på med bilen och jag o mamma åkte hem.

Kl 3 vart de till o åka till Resele och kika på fotboll. LIA - Resele. Lia vann med 4-2. Grattis grabbar!
Sen på kvällen vart de mys framför film med Dennis. Han hade hyrt "Vi hade iaf tur med vädret igen" som han tvinga mig att se på. Ingen hejjar film, bara nå få snuttar som va rolig. Men de va mys iaf!
Sen kröp vi till sängs, ja kikade klart på Batman Begins som gick på 3an, men sen vart de sova för mig med.

Imorse åkte Dennis till Övik igen, så här sitter jag i Forsmo och håller på o tvättar åt han, han hinn ju inte tvätta när han jobba borta så då är jag snäll och gör de åt han.
Ikväll ska jag nog ta metspöe o åka o fiska, va ett tag sen nu. Ha ju bleve allt för lite fiske i sommar, dax o ta igen de nu. Hehe.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss