Mammsen fyllde 60, eller vare 51?

Min mamma fyller år idag, somvanligt så kan ja inte ge satan i o retas. Men grattis ändå mamma :)



Ha vare o solat idag, likadant igår. Så jävla skönt. Mår så bra fysiskt när jag är brun. Gillar inte riktigt de där med o va blek! Ha fundera på senare dar om hur de kom sig att jag börja sola från första början? Har iaf solat konstant sen jag gick i 9an nu, eller ja, ha ju tage paus över sommarn, men annars så!

Nog babblat om de. Efter solningen så bar de iväg till Forsmo, kolla på när dom dona på i badrumme. Äntligen så äre snart klart! Såhär ett år senare ..
Sen vart de dusch o ställde mig i ordning för fotografering kl 5 o därefter hem direkt o fira mamma o leka en jävla massa med Wille. Men de är mys! Och även att han sa Moster för första gången idag <3 :') Fast de lät "mooter", sötunge där!
Nu ligger jag i sängen, helslut i hela kroppen efter att ha haft wille på ryggen i ca 3 timmar. Men vad gör man inte för sin sötnos!
Nu funderar jag på att slå på män som hatar kvinnor, jag är nog den enda som inte sett den än tro ja. Samma med Twilight. Jag är rätt efter, ja vet, men vad gör man när man inte ha någon filmkompis? Hatar att se film själv.



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss