Changes

Ne ni, satt och kolla runt lite på internet nyss, och de slog mig nyss att jag är snart 21. Och har bott i Sollefteå i 21 år. pinsamt.

Så jag satte mig och kollade runt på arbetsförmedlingens hemsida. Kollade på jobb söderut. Finns mycket servitrisjobb.
Så nu har jag bestämt mig, de blir nog inget övertorneå. Jag flyttar nog direkt söderut istället.
Och de lutar åt utkanten av Stockholm.
Jag är helt upp i varv, glömde till och med bort för en sekund att jag va sjuk. Så glad vart jag.
Men det som tar emot att flytta är att jag kommer inte få se min sötnos växa upp. Men då kom jag på de, jag ska jobba och tjäna massvis med pengar så jag kan åka upp var och varannan helg och hälsa på han. Tihi.

Oh herrege vad glad jag vart. Detta ska bli av! (även om planer inte går som planerat.)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss