Inte alltför pigg Malin.

Inte direkt en god morgon i mina ögon idag.

Lite kort om dagen igår.
Slutade 12, hämtade bilen i Undrom (Tack Louise för skjutsen), hämtade Dinka, for på GB och hälsade på våra gamla lärare och tiggde kaffe, satt och snacka skit, åkte därifrån, ringde Jonas som va med Anton, mötte upp dom på Hullsta och tog en fik, dom åkte, vi träffa Albin, åkte o köpte biljett till Cirkusen, for hem, busa en snabbis med Wille som va hos oss, for till stan, for hem, for till Undrom och hämta Dennis, for till stan på Cirkusen, och här kommer den del som jag vill ha svar på.


Sen när bytte man ut elefanter och kameler och såna saker till katter och hundar?
De va hemskt att se husdjur som cirkusdjur, det är fel!
Men clownerna var rolig, och gymnasterna va duktig. Men de va då banne mig inte värt 150 kr!
Och de stog på skyltarna i stan att de va sveriges störst show, pyttsan, då kan vi inte ha många cirkusar här i sverige!

Väl hemma vid halv 10 (?) så kunde man ju självklart inte sova, så jag somna sent som resulterade sig i att jag försovde mig i morse.
Och när jag har frukosten och sove så dåligt så börja jag alltid må konstigt, och denna morron vart inge undantag. Började må illa strax efter halv 7, trodde de skulle gå över lite när jag åt men icke. Så vid halv 8 for jag hem, la mig i sängen o kikade på tv innan jag somna.

Mår fortfarande lite konstigt, men nu har jag ont i huvve också.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss