Möte och vad hände i lördags?

Idag har man vart på möte på arbetsförmedlingen, gick bra, inga större komplikationer.
Därefter så vart de en fika på Hullsta med Cissi och Hanna, satt och surra ute i den kalla blåsten.
När fikat va uppätet så for vi på konsum, köpte hårfärg och ciggaretter (fy malin). Så ikväll blire till att färga håret igen, stackars mitt hår, vad de får stå ut med.
Sen tog vi upp Dinka också vart de en snabb visit på stan innan vi tog ett sista varv o skildes åt. Så nu sitter jag här hemma och ska nog ta och fortsätta städa rummet, UTAN PAUS idag.

Lördagen va lugn, klev upp vid 9 och for o jobba, gick bra och barna va duktig.
Senare när jag kommit hem, så hoppa jag i duschen och ställde mig i ordning, jag och Dennis for till Kramfors och åt med hans pappa, tog även en sväng på tivolit. Jag köpte sockervadd, var ju som år och dar sedan man åt de! Men gott var de.
Vid 7 så begav vi oss hemåt, men först en sväng in på OK där vi träffa Louise och Dinka, sen träffa vi även Robert och Marre en sväng. Satt och surra till 9, då for vi vidare till Forsmonöjet och träffa Syster, Hans och Wille som satt och spana på folket som skulle dansa, busa massa med sötwille! Inte så konstigt att man längtar efter egna barn när man har en så söt systerson som han!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss