ingen rubrik

jag är less på att skriva rubriker. Räck de inte me inläggen?

Denna dag har bestått av en heldag med Dennis lite här o var.
Hämtade han på skolan, for på Hallsta och fixa o trixa.
Därefter åkte vi ner på stan, bokade klipptid åt han, bokade fotogrejs, sen vart de glass och mys i parken.
Fredrik joinade oss. Alltid lika trevligt!
Därefter åkte vi på kläddax, jag köpte ett (kolla nu riktigt noga) LILA linne, trodde ni inte om mig va? Inte ni som känner mig iaf. Sen köpte jag även en svart, tunn jacka av nå slag. Och eftersom jag kännt mig så snäll idag så tog jag och köpte en tröja åt Dennis med som jag tyckte han passa i!

Efter allt gående på stan så vart vi less och åkte till Forsmo och åt mat.
Och strax därefter åkte vi till Kramfors, gick på Dollar.
Sen bar de iväg till Prästmon till Robin, där även Elin va. Så satte vi oss o kikade på The contract, mycket bra film!
Vid halv 10 åkte jag hem. Saknar min mys redan! hu.

Nej nu ha jag skreve för mycket. Ses imorrn!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss