GRISPOLISER!

Åkte till stan vid halv 12, for till momma där syster och Wille va. Busa lite med han innan vi åkte ner på stan, gick på sportringen o skattkistan. Köpte dock bara lite godis.

Sen for syster o lämna av mig hos momma där ja lämnat bilen, for mot drop in solariet. Första gången jag inte har bälte, så möter jag polisen och dom vänder och stannar mig och ger mig böter för att jag inte hade bälte!
TACK ERA SATANS JÄVLA IDIOTER FÖR BÖTERHELVETE!
Ni måste väl ha bättre för er än o fara o jaga folk utan bälte. JÄVLA NÖTTER!



Mitt humör sjönk, men mådde lite bättre efter ja solat. Åkte o fika med Cissi o nu är ja hemma igen, så nu ska jag ta o rensa lite på rummet tänkte ja.



Hörs senare!
Postat av: catrine
URL: http://catrinesjodin.blogg.se/ 2009-10-06 / 22:24:03

hähä, den där bilden känner jag igen. Malmöpolisen är bra fina, eller inte..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss