Ledighet, va är de?

Jobb måndag/tisdag om jag inte minns fel? (Är helt dagvild nuförtin)
I onsdags skulle jag ju va ledig, baha för de.
Klev upp halv 8, skulle passa lillsessan kl 9 medans syster klippte sig.

Tog en liten promenad på stan, tog en fika på Hullsta medans vi vänta på att affärerna skulle öppna, då gick jag ner o spana lite grann. Hittade ett spetslinne, rygglös bh (som jag letat i år och dar) o sen gick vi o satte oss o väntade till Petra vart klar.

Efter for jag vidare upp till Hans jobb o lämnade barnvagnen, sen bar de iväg hemöver, dona på lite o kikade på 90210. Halv 4 bar de iväg till stan igen, hämta upp kusin på skolan, for o hämta Johanna, skjutsade hem kusin.
jag o Johanna gjorde lite ärenden på stan innan jag for o dumpa av henne hemma igen, sen bar de iväg upp på jobbet för ännu mer jobb ..
Men denna gång vare inte serveringsjobb, utan höll på med bilderna jag knäppt som vi ska hä ut i broschyren.
Efter jobbe så tog jag o for till Jimmy, tänkte hjälpa han och dona lite i lägenheten, men hjälpa till-humöre försvann, så vi slog på The Darkroom och åt varma macker istället :) Mycket trevligt!
Filmen va mysko, gillade inte alls slutet.
Halv 2 (?) så bar de iväg hemöver, måttligt trött!
Nuså kära syster och svåger ha ni en liten update om veckan.
Ids inte skrive nå mer, ska nog lägga mig o sova lite tänkte ja.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss