Chicago och design.

Jag har komme underfund med att jag verkligen är i ett stort behov av ett databord.

Iaf så kom Dennis hit vid 3 någon gång. Käkade o busade med Wille.
Sen vid 6 kom Petra o Hans, då vart de Chicagospel, jag, Dennis, Petra, Hans o pappa.
Medans dom låg mellan 30-40 poäng, så låg jag på ynka 4 poäng.
Jag vart mobbad.
Men skratta bäst som skratta sist, JAG VANN! :D WEHEI!

Sen ikväll ha jag hunne med att börja med Linas design, gått bra. Kändes konstigt att börja på ruta ett igen, va som ett tag sen eftersom jag bara ha gjort min design :P Men de gå framåt. Ska tvinga Lina till en photoshoot när jag o Cissi ska ner, så jag ha nå bilder o leka med till hennes design :)

En av hennes bilder jag lekte med.

Före (klicka för förstoring):



Efter:



Spelade ännu en chicago nyss, med mamsen o papsen. Gick jättebra för mig, men sen vann pappa .. mindre kul!

Postat av: Lina
URL: http://lina007.blogspot.com 2010-01-28 / 13:17:11

Både du och jag vet att någon photoshoot inte kommer bli av så länge jag lever. ;D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss