Zumbafitness!

Jobb igårkväll som jag sa, gick bra, va lugnt som gatan själv. Halv 11 när jag va på väg o klappa igen o gå hem så kom en kille ner;

Han - Har ni stängt?
Jag - Ja, va tänkte du på?
Han - Lite av varje, men är de helt omöjigt att få sig en macka?
Jag - Ne, jag kan fixa de ja.
Han - Är de helt omöjligt att få 5 macker? Skratt.
Jag - Haha ne, jag fixa de ja.
Han - De va snällt, vårat lag ha vare o tränat o därför hann vi inte upp till middan.
Jag - Jaha okej, men ja fixa de ja.

Och eftersom dom hade vare o träna så fixa jag två åt dom var, sen hjälpte jag han o bära de till rummet, där resterande vänner var. Dom vart helnöjd över mackerna vill ja lova :) Är alltid lika kul o göra gäster nöjd :)

Halv 12 fick ja sluta, o då vart de till o åka hem o kika på NCIS innan man tillslut somna.

Vaknade tidigt idag, sköönt. Känns som att de börja vända :) Åkte o sola (vilket va riktigt skönt) o sen vart de frukost på Café Petter med Cissi och Martin, måste få bort den vanan att alltid fika ute när ja sover i stan. Men de är ju sååå gott.

Aja, sen bar de iväg hemåt. När jag kom hem vart de 100 situps och en halvtimmes ZumbaFitness. Kollar dock bara på klipp från internet, men ska beställa hem dvderna :) Kommer bli härligt o kunna träna hemma!




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss