Göra hit o göra dit!

Idag ha de bleve en nästan 1½ timmes promenix me Cissi. Lite kyligare idag men va gör de, lite kyla ha ingen dödd av :) Sen ha ja diskat, gjort lunch åt mig o älskling, diskat, tvättat, städat, vare på Hallsta o surra me Kicki i 2 timmar och käkat midda, hann även me o knäppas lite kort idag, men få bli mer nån annan dag :) Måste se om nån av mina kära väninnor vill stå modell för mig! Damer, finns någon frivillig, eller kanske allihop? ;)
Aja, nu är ja hemma igen o ska ta me mig Troja ut på en liten promenad. Sen kanske se en film innan man kryp till sängs!

På Torsdag blire till o hämta min lilla prins på dagis o leka me han, hoppas de är milt ute så vi kan ut o leka lite :)
Postat av: Emil Assergård
URL: http://thewaytothetopp.blogg.se/ 2011-01-24 / 01:21:32

Sv: Jag ska sluta deppa! Men mår mycket bättre nu!

Tack för ditt stöd!

Kram :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss