Dålig på att uppdatera

Ja de kan man säga att jag ha bleve.
Ska dock ta o ändra på de.

Sove dåligt hela veckan, alltid något som ha slage fel.
Men på fredagen tog jag mig ut bland folk iaf, jag och Dinka åkte nämnligen till Sundsvall o shoppade.
Köpte en jacka, 3 par skor, smycken, Fast and the Furious triologin, mp3spelare, shorts, linne och sen massa små saker.
Helbra dag. Kom hem vid 9, då vart de sängen o sen sova vid 12?

Lördagen så klev jag upp halv 11, åkte till Cissi och sen till Undrom där vi satt o kolla på Näsåkers match. Trevligt trevligt!
Synd dom inte gick vidare bara.
På kvällen gick jag ut med Louise, Jimmie, Melinda, Helene o Micke. Va lite obehagligt, men trevligt. For dock ut och snurrade vid 1 tiden (va som nykter), träffade Thomas en sväng, alltid lika kul, så sällan man träffa han nu :/
Sen skjutsa jag hem Melinda och Jimmie o därefter åkte jag till Dinka o hälsa på. Men va så trött så stannade bara till 3, då skulle jag åka hem, men såg Erika, Gila, Tommy och Markus efter vägen, såg kallt ut så jag tog upp dom o skjutsa dom innan jag for hem.

Nu blir de .. ja vad bli de?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss