Sundsvallsresa!

I söndags hade jag lovat Louise o hämta henne på tågstation i sundsvall, hon hade nämligen vare i Örebro.
Hon skulle komma fram 19:38, för att vara exakt. Men jag åkte ner vid halv 1 istället, hämtade upp en Ida hemma hos henne också bar de iväg på Birsta för o se om man hitta nå julklappar, både till andra och till mig, men de sög rätt bra. Hittade inget i princip.
Sen bar de iväg till Ida och Nils, gjorde mat där innan vi for och hämtade Louise. Eftersom Odin fyllt år också så tog vi o svängde förbi där innan vi åkte hem, dock hade sötnosen somnat, men de va trevligt ändå, Lina bjöd på kaffe. Så trött som jag va så behövdes de för att orka köra hem :P

Även att de va blankt i princip hela vägen hem, så man låg väl mellan 50-70 hela vägen hem, rätt drygt. Men de gick ovanligt fort ändå, satt ju o surra hela vägen så tiden bara försvann :P

Idag blire jobb, hoppas de gå bra. Har antagligen sove på armen, för hade ont både igår och idag, och de är inge bra eftersom de är armen jag bär tallrikar på som jag ha ont i :S Har även sjukt ont i ryggen, antagligen sove konstigt där med. Men hoppas de gå bra o jobba iaf!

Ses
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss